Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

BEAUTIFUL LI(F)E??


-Πηγες πουθενα σημερα?
-Δουλεια..και μετα σουπερ μαρκετ.
-Εκανες τιποτα επικοδομητικο?
-Πηγα για μανικιουρ-πεντικιουρ!μου εκαναν δωρο και λευκανση κωλοτρυπιδας,τωρα που ειναι της μοδας με την Ντουβλη.
-Ενιωσες καποια στιγμη χαρας μες την μερα σου?
-Μολις πληρωθηκα και ετρεξα να εξοφλησω την δοση του στεγαστικου/διακοποδανειου..ειχανε ληξει απο τοτε που ειχε τιγκαρει η καρτα και ειχαν παγωσει οι αναληψεις..
-Ενημερωθηκες για κατι που να αξιζει?
-Εμαθα απ'εξω την βιογραφια και τα χρεη του Βοσκοπουλου..για μια στιγμη εκαναν τα δικα μου τοσο μηδαμινα που..χαμογελασα!
-Ειχες καιρο να χαμογελασεις δηλαδη?
-Απο τοτε που εκανα sex τελευταια φορα..θυμαμαι εξω χιονιζε!
-Βοηθησες με καποιο τροπο,εστω μια καλη σου πραξη να κανει τουλαχιστον καποιον αλλον να χαμογελασει?
-Εστειλα sms στην εκπομπη της Κατινοπουλου για τα παιδια του τριτου κοσμου.Καθε μηνυμα λεει,τους εξασφαλιζει απο ενα ποτηρι νερο!
-Εκανες κατι που να ηθελες πραγματικα?
-Αγορασα μια ολοκαινουρια τηλεορασαρα!τοσο μεγαλη που η μανα μου θα της κενταει σεμεδακι 5 μηνες!και φυσικα το γιορτασα στα μπουζουκια..
-Που αφιερωσες τον ελευθερο χρονο σου?
-Μπηκα στο facebook και εψαχνα το προφιλ της πρωην του πρωην μου..μεγαλη πουτανα!κατινα βλεπεις..αυτη μας χωρισε!ζηλευε..
-Υπαρχει καποιος που σ'αγαπαει?
-Μονο η μαμα μου,μου ερχεται στο μυαλο αυτη την στιγμη..
-Ποσο συχνα ακους το σ'αγαπω?
-Καθε φορα που θα δω μια ρομαντικη κομεντι..οι αγαπημενες μου ταινιες!
-Ενα κρυφο σου ονειρο..?
-Να παντρευτω εναν αντρα κουκλο και πλουσιο με μεγαλο σπιτι και μεγαλυτερο εξοχικο..και ενα αμαξι που να μοιαζει με αυτο το καμπριο της Barbie που επαιζα μικρη..
-Ποια η σχεση με τον εαυτο σου?
-Κοιτα,το πρωι που ξυπναω και ειμαι αμακιγιαριστη δεν μ'αρεσω και πολυ..αλλα μολις ντυθω/βαφτω/χτενιστω/αρωματιστω/απολεπιστω νιωθω καταπληκτικα!βαριεμαι γρηγορα ομως..τι να φταιει..?

1 σχόλιο: